top of page

HEDDA GABLER

HENRIK IBSEN · ÀLEX RIGOLA

NAUSICAA BONNIN · MIRANDA GAS · POL LÓPEZ · MARC RODTÍGUEZ · JOAN SOLÉ

WHO IS ME és la possibilitat d’acostar-nos a la figura de Pasolini des de Pasolini. El seu pensament ètic i estètic fet poema. Pasolini protagonista de Pasolini. Família, literatura, cine, amor, política...

Després de la seva mort, endreçant entre els seus papers, van trobar un poema autobiogràfic inacabat. Un text que no va sortir a la llum mentre era viu i que ara nosaltres mirem d’acostar-vos. 

Pier Paolo ens espera dins per deixar-nos una mica més del seu món, la seva persona, la seva lluita, les seves contradiccions, les seves idees... que segueixen essent tan necessàries en els dies que ens toca conviure.

6 fotos hedda_edited.jpg

LA CRÍTICA HA DIT:

 

“La melancolía, el poder, lo diabólico pasan por la cara de la audiencia en un montaje donde no puede haber menos pero donde no parece faltar nada.” 

Justo Barranco. LA VANGUARDIA

 

“Hedda Gabler es un teatro Rigola atrevido. Es experimentar, anteponiendo la singularidad e imprimiendo personalidad. No es el primer Ibsen con el que se atreve Rigola y, de nuevo, sale muy bien parado. Teatro, no para claustrofóbicos, pero sí para el público innovador.

 Diana Limones. EN PLATEA

 

“El público está atrapado... tensiones dramáticas que van ascendiendo y llegan hasta muy alto, demostrando que la fórmula que ha encontrado Rigola ofreciendo “fragmentos de vida” funciona.” “Llegar a la esencia de Ibsen y conectarlo con nuestros días, ofrecer verdad escénica y mirar con otros ojos al personaje protagonista. Toda una meta.” 

Rosa Díaz. RECOMANA

 

“Hedda Gabler es teatro en estado puro, experimental, minimalista si queréis, por supuesto. Un nuevo acierto de Àlex Rigola y compañía” 

Pep Vila. CATALUNYA RADIO

 

“Y esta Hedda, desquiciada, aburrida, perezosa, traviesa, encarnada por Bonnín, pasará a la historia de nuestro teatro.” 

Andreu Gomila. TIME OUT

 

“Prohibida la afectación, el lucimiento gestual, con la trastienda de las palabras se construye una atmosfera de recogimiento irreal, hipnótica. Así́, entre los pliegues del sentido aparece la sustancia última de la obra: casi un milagro. “ 

Manuel Pérez. EL PERIÓDICO

Adaptació lliure del text de Henrik Ibsen 

Dramatúrgia i direcció Àlex Rigola

Repartiment

Nausica Bonnín, Miranda Gas, Pol López, Marc Rodríguez, Joan Solé 

Caixa Escènica Max Glaenzel

Ajudant de direcció Laia Alberch

Coordinació tècnica Igor Pinto

Construcció de l’escenografíia Pascualin Estructures Stage Technology SL i Sumescal SL

Producció executiva Irene Vicente Salas

Espectacle en català o castellà

Durada 1 hora i 15 minuts

Heartbreak Hotel i Titus Andrònic S.L. en coproducció amb el TEATRE LLIURE,

i el recolzament del Departament de Cultura Generalitat de Catalunya.

bottom of page